MÜZİK

27 Ekim 2016 Perşembe

SEVGİLİ BLOG

sana bu satırları
   hızlı yazmamın gazabına uğrayacak olan yazım kurallarına bakamayacağım bir noktadan yazıyorum sevgili blog. beni artık mazur gör. şu anda diş çıkarmaya uğraşan bir canavarın çenemi burnumu ağzına sokma çalışmaları altındayım.
günlerdir kelimeler konular şiirler zihnimde.. ama gel gör ki şu makinayı açmak telefondan girmek iki satır yazmak ne mümkün.. 24 saatimin 20 saati dolu kalan 4 saatte de 20 saatimi ayakta geçirebilmek için bölük pörçük uyuyorum. bide derler ki evlenince çoluk çocuğa karışınca kadınlar yazmayı azaltıyor. nasıl azaltmasınlar ? neyi azaltmıyorlar ki ? aynaya bakmayı azalttım kitap okumak yok film izlemek yok hatta bilenler bilir peynir yemek bile yok. öyle yokluk içinde böyle güzel bir varlık.. dünya güzeli
biliyorum büyüyecek bu sürekli ilgi bekleyen günler geçecek minicik bir bebekten güzel bir adama dönüşecek. öyle tatlı ki, candan tatlı .. öyle başka ki öyle güzel ki dünyadan güzel
anne olmak öyle muhteşem öyle muhteşem ki insanlar evlat başla dediklerinde anlamak imkansız ancak yaşayan anlarmış. günler nasıl gece nasıl sabah belli değil. bu günlere bin şükür
şimdi minnağımın bir kaç resmini koymak istiyorum bol bol maşallah bekliyorum çünkü maşallah dediğim gece sabaha kadar uyumuyo bide demesek ne olacak gibi oluyorum. delimisin diyeceksiniz batıl inanç diyeceksiniz ama vallahi öyle bol maşallah bol dua bebişime . Rabbim herkese nasip etsin inşallah :) genelde biraz daha küçük halleri ama idare edin artık :)












Hiç yorum yok: