MÜZİK

7 Kasım 2016 Pazartesi

KUTLU OLSUN 7KASIMLAR

sevgilim
karşılaştığımız o küçük masada hatırla beni 
kuzeyden gelen bir şiirde ortada dursun
aramızdaki yazıların 
kitaplardan güzel
şiirlerden fırlamış kelimeleri
ve güneş her sabah çok erken doğsun
o güzel film seansları 
her akşam ki şarkılar
bu rakı masaları
şu güzel kanepe 
hep sarsın bizi
bırakma içimizin sevmeyi düstur edinmiş kafiyesini
Çünkü zaten en kıymetli yanı
Şu ömrümün
bir an susmakla
Çok konuşmak arası
Bin muhteşem sana sarılma duygusu

Canım kocam sevgilim aşkım iyiki 3 yıl önce bugün 😊 tanıdık birbirimizi
 iyi ki baktık
 iyi ki gülümsedik
 iyi ki sarıldık
 iyi ki evlendim seninle.. öyle mutluyum ki Rabbim bizi her kötüden korusun nazarlardan korusun
Öyle tatlı öyle komik öyle canımın içisin ki seni hep seviyoruM çok seviyoruM



1 yorum:

Mahmut ÇERİ dedi ki...

Hayat telaşı içinde kavrulup dururken,
Bir "es" anında var oldu herşey,
Bir zaman boşluk
Bir zaman boşvermişlikti oysa
Sonu varsa herşeyin ne gerekti ki başlangıçlara?


Geçmişe atfetmekle geleceğe atlamak arası
Araf tadında bir hayatın tam ortasında
Tam "o anda","o zamanda"
(Evet doğrudur) Küçücük bir masada,
Koskocaman bir kalbin bana ait olacağını nerden bilirdim?

Bu kadar kahkahası bol sohbetleri,
Edebi değerin canı cehenneme, beşeri değeri yüksek kelimeleri
Kıkırdamakla patlamak arası gülüşleri,
Film seanslarını, o güzel kanepeyi,
Hayatımda var olacağını bilme yetisini,
Ve geçmişi lanetleme şerefini,
Nerden bilirdim?

Ve sevdiğim,
Hatırlamamı istediğin herşeyin,
Aklımda olduğunu bil isterim...

Eşim, hayat arkadaşım, yarim,...
3 değil 3 ile başlayan ve katlanarak devam eden yıllara...