MÜZİK

11 Mart 2017 Cumartesi

CANOĞLUM

Canım blog hayat yorucu zor uykusuz benim için. Minik canavarim hastaydı diş çikardı uyudu uyandı kustu altını kirletti acıktı oyun istedi derken derken .. hatta yaklasık 9 aydır uykusuz ben sana yazmayı bırak kendime 10dk ayıramaz oldum. Bide büyüdükçe bana bağımlılığı artti ki sorma sürekli pesimde sürekli kendini acındırmaya çalısmalar sürekli benden ilgi oyun sevgi beklemeler  😊 ama tükendim bea... bugün annem ve teyzem bendeler misafirlerim uyudu benim canavarım uyudu eşim uyudu ama galiba 9 aydir bu saatte yatak yüzü görmeyen ben uyuyamadım. Alıştım galiba az uykuyla yaşamaya. Neyse benim minik oğlum can oğlum öyle tatli öyle boncuk oldu ki sorma valla nazardan korkuma fotograf paylaşmıyorum yada birkaç ay onceki hallerini paylaşiyorum bol maşallah bekliyorum blog dünyamın insanları ve diyorum ki elbet bugünler gececek yine yeniden yazmaya burada yaşamaya devam edeceğim. (Imla hatalarından dolayı özür cepten yazıyorum bu klavye ile zor yazıyorum) MAŞALLAH SÜPHANALLAH 😊🍬🎡







Hiç yorum yok: